lördag, september 17, 2011

Partytime ! och GRATTIS KENNETH


Ikväll ska vi på fest med italienskt tema, det är knytkalas, så jag har gjort Paolo Robertos potatissallad, fast jag hade ingen rödlök utan tog gul lök istället, och angående vinägern som jag skrivit om förr, jag tog 0,5 msk istället för 2,5, det blev lagom.
Receptet finns här i bloggen under kategorin recept.
Jag vet inte vad jag ska ta på mig, har inga italienska kläder direkt, ja vi får se, nån lång vid kjol typ och blus blir det nog.
Och såklart ska jag be alla att kalla mig för mitt mellannamn Angelina ikväll ;)
Ska det vara italienskt så ska det :)



Här är en bild på Elis rum nu när det är klart, han har möblerat om 3 ggr, men nu är han nöjd.
Vi ska byta lampan, men då måste jag nog ha hjälp av min käre fader ;)
Claes försökte ju en gång att sätta upp lampan med inbyggd takfläkt, men det gick inte alls bra, han hade fel sorts pluggar tydligen.

Vill också passa på att gratulera svärfar Kenneth på födelsedagen, hoppas du får en fin dag.

Inga kommentarer: