söndag, september 04, 2011

Snabba pajer



Jag är fortfarande förkyld, igår var jag betydligt bättre, men i morse sämre, Elis har fått återfall igen, och Claes vill ha aktiv dödshjälp.
Ja det vet ju alla att en man som är förkyld är ju dödssjuk, han förklarar det med att han har större kroppshydda än mig att bli sjuk i, ja det var ju en intressant förklaring.
Hur som helst så mår jag bättre nu igen, men hade ingen lust att krångla så mycket med middagen, så jag gjorde pajer.
Man tar en förpackning frysta pajskal från Hatting, till varje paj ska det vara 1 ägg och 1 dl mjölk står det på förpackningen, sen stoppar man i vad var och en vill ha. Jag använde skinka, tomat och ost i två av dem, i de andra två var det samma sak plus oliver.
Det ska vara inne i ugnen 25 minuter.
Claes åt inte, han har ingen aptit, så det blev en paj var till mig och Elis, och det räcker till ytterligare en måltid , snabbt och gott.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ååååh vad jag tycker synd om dig!!! Det värsta man kan ha hemma...är en man som är förkyld!!! *ASG* Min man är värre än alla mina 4 barn tillsammans när han är förkyld..... Mmmm..mums! Pajerna ser riktigt goda ut!krya på dig! Kram