torsdag, september 08, 2011

Må bra


Jag brukar inte köpa tidningen Må bra, för jag har alltid tyckt att den är rätt tråkig jämfört med exempelvis Topp Hälsa.
Men den här gången föll jag för Emma Wiklund på omslaget, sen var det bara en kort intervju på en sida, och en bild till det, men jag är ändå glad att jag köpte tidningen.
Det var en bilaga med viktväktarrecept, och så en ganska tjock bilaga Kom i form på 4 veckor, med träningstips, tankar om mat osv, varför man småäter, hur mycket man måste gå för att bli av med kalorierna osv.

Exempelvis : 0,5 liter läsk = 5 500 steg, 100 g mjölkchoklad 14 000 steg, en bit chokladtårta 26 000 steg ! osv.

Hur man får nya vanor, tankens kraft osv, det finns väldigt mycket bra i den bilagan :)

Nu ska jag sova, imorgon åker jag till Åmsele i ett tjänsteärende.
Visst låter det divigt ? ;) Jag ska intervjua en person där, det är ca 15 mil dit,så jag och min gamla Opel ska ut och njuta av en liten mysig väg :)

Inga kommentarer: