tisdag, mars 26, 2013

2 pernilla med flera


I lördags var det rena kändisregnet i stan.
Här är jag med Pernilla Parszyk som  är en av Judit i Com Hem reklamen, jättetrevlig och pratsam tjej.




 
Carina Lidbom har jag träffat förr, också trevlig och sympatisk, jag gillar verkligen henne både som skådespelerska och som person.

Den här reklambroschyren från SEB har jag sparat i flera månader för jag räknade med att hon skulle dyka upp och signera den en vacker dag.


 Robert Rydberg är en musikalartist som även varit med i filmen Starke man, från i fjol.
Jag hade faktiskt ingen aning om  vem han var, men jag hade ju inte hjärta att strunta i att be honom om autograf när de andra fick skriva. Han var också trevlig, och vem vet, nästa år kanske alla vet vem han är, då kan jag vara glad att jag hann träffa honom innan han blev så populär.


Pernilla Wahlgren, ännu en favorit, det här var vårt femte möte, hon är alltid trevlig.

 
 4 LP skivor , ett program från en teaterpjäs ( som jag inte sett utan köpt på Tradera ) en cd skiva, och filmen Rio där hon gör rösten åt den kvinnliga fågeln.



Andreas Nilsson, spelar Majoren i The Stig-Helmer story,  han har också gjort rösterna i otaliga tecknade filmer,och dubbade utländska filmer,  bland annat Stitch i " Lilo och Stitch " och Voldemort i Harry Potter.
Ja just, jag hade ju kunnat haft dem med också att få signerade, men det var så mycket att tänka på ändå med alla som dök upp samtidigt.

Loffe Carlsson var också där, i en cool gammaldags pilotmössa,  men han mådde inte bra, gick och nös och innan vi hann prata med honom så hade han gått till hotellet. Men vi har ju träffat honom förr, synd bara vi inte fick nån bild för han såg så häftig ut.
Andreas var väldigt pratsam och trevlig, så vi fick dubbel valuta där ändå.


Och titta här, Mikael Ramel råkade komma ut från hotellet just när vi var på väg hemåt, han var inte i sällskap med de andra, så det var en fin bonus. En vänlig man som dock ville få godkänna bilden på sig själv innan vi skulle lägga ut på nätet, och han var inte nöjd, så Claes fick radera bilden och ta en ny, och då var Mikael nöjd med det här fotot.

Inga kommentarer: