tisdag, mars 05, 2013

Jag längtar och räknar dagarna

 Min allra första utlandsresa, om man inte räknar Norge och Finland.
Jag var 13 år och vi åkte först bil från Lycksele till Umeå, sen flyg till Sthlm, och sen flyg till Lanzarote.
Då stannade vi 2 veckor, den här gången ska vi stanna en vecka.
Och vi åker bil hela vägen till Arlanda.

Den här branta backen fick man gå nerför för att komma till stranden.
Då hade jag börjat packa en månad i förväg, det tänker jag inte göra nu, men jag har börjat på en lista vad jag ska ha med, och vilka låtar jag ska ha med i mp3spelaren.
Så måste Claes skaffa ett nytt pass, och det är massa småsaker att göra innan resan.
Jag är redan där i tankarna, höll på glömma bort att gå in på ett möte i kyrkan igår, och det var jag som skulle hålla lektionen, hihi.

Ikväll har jag simmat 600 meter, får kämpa på nu så jag blir smal innan resan och kan köpa fina kläder där.

Inga kommentarer: