onsdag, mars 27, 2013

Jan Johansen

 Äntligen ! Efter 18 års väntan fick jag träffa honom.
Och han var värd att vänta på, han var glad , trevlig och pratsam, personlig och fin.
Han berättade om sin bok han skrivit,  " Med nya ögon " , han signerar den såklart inne i boken, men när han var nybliven artist och skulle signera skivor första gången så tänkte han inte på att de var inplastade, så han skrev direkt på plasten ! Haha, ja så kan det gå.

Ett album, 4 singlar, Melodifestivalen 2003, och i blocket.
Först när jag kom hem insåg jag att jag inte hade haft med Melodifestivalen 2002,
jag har så mycket skivor att det snart är omöjligt att hålla koll på samlingen , måste börja göra listor.

Singeln med Pernilla Wahlgren är komplett nu, så nu får jag hoppas att Jill Johnsson återkommer till Umeå och signerar singeln hon är med på, jag har träffat henne men hade inte hunnit få tag på den då.

Inga kommentarer: