lördag, mars 16, 2013

Björn Kjellman och Caroline af Ugglas


Björn Kjellman på besök i Umeå, en mycket glad och trevlig man som hade bråttom till flyget.

Bilden med honom blev alldeles för mörk jag fick ljusa upp den i datorn, det här var dessutom andra försöket, den första bilden blev bara två siluetter, fast jag hade blixten på.

Äntligen fick jag fotot komplett, Sanna, Shirley Sonja och Brandur signerade bilden för ca 1,5 år sen tror jag, men Björn hade smitit ut bakvägen då för att skynda sig till sin son som var på hotellet och var förkyld. På filmen fattas det Tomas Hanzon, nu när Björn, Jonas Karlsson och Helena Bergström signerat den.

Caroline hade lika bråttom till flyget, men stannade till så jag hann ta en bild, lika glad och trevlig hon, det här var vårt andra möte. Först gången hade hon samma jacka, och en vattenflaska då med, det inlägget finns HÄR

Två singlar fick jag signerade.

Inga kommentarer: