torsdag, mars 14, 2013

Mina presenter

 Jag fick en hel del presenter på mitt kalas, en sjal köpt i Istanbul, La Camillas bok, ett handuksset, ett kroppsvårdsset, choklad, läppglans, te, och en känguru.
Jag samlar på djur från Schleich, så den är ett fint tillskott i samlingen.

 Jag fick många grattiskort på kalaset och med post. Jag fick ett presentkort på Storsjöhallen så jag bland annat kan simma och få massage, jag fick två trisslotter och på den ena blev det 60 kr i vinst, pengar fick jag också från flera håll.

 Den vackra orchidén var det flera vänner som hade gått ihop och köpt.

 Ljusfaten hade min kompis Susanna gjort själv.
Tirén glasdesign heter hennes företag.
En broderad tavla kom med posten från min bästa vän Ann-Charlotte, vi bor 70 mil från varann, men har tät kontakt på nätet.
Jag fotade snett ser jag, set är så klart inte dimmigt på Jesus i verklighet.

Tänk så mycket fint jag fick, och vad mina vänner och släktingar är omtänksamma :)
Tack än en gång allihop.

Inga kommentarer: