onsdag, augusti 05, 2009

Humla på besök

När jag satt ute på gräsmattan och läste idag ,kom en humla och arbetade flitigt ,från blomma till blomma.



Första gången jag lyckas fånga ett så litet djur med nya kameran.


Sen flög den iväg.




Här är draken jag köpte till sonen igår, 40 kr kostade den, ja hur var det med mitt köpstopp ? haha,men den är ju så oerhört läcker.

Claes ringde för en halvtimme sen, han hade plötsligt fått en kändis i bussen, Sverker Olofsson från Plus.
Han har vi träffat utanför Coop Forum för flera år sen, men Claes bad honom om autografen idag med, kul att ha som minne om man träffar en kändis flera ggr.
Han var pratsam och trevlig, det är vid såna här tillfällen jag blir extra avis på C som får köra buss på E12, Blå vägen, och jag har bara suttit hemma och lagt ut auktioner, och scrappat.

Inga kommentarer: