söndag, september 20, 2009

Dagen efter

Nej då, jag har inte druckit alkohol, men det känns så, tror jag, jag vet inte, har aldrig gjort det ju.
Men jag är trött och stel i ryggen och har inte ens satt upp håret än.
Jag drömde inte några prinsessdrömmar, utan Lasse Åberg dök upp i min dröm och ville att jag skulle vara med i en film, hur gick det till ? haha.
Har sovit 9 timmar, från ca 3.30 tills nyss.
Dags att äta och scrappa ! :)Ute är det en fin och solig dag, löven på björkarna börjar bli gula, hösten är på gång.
Men än är det så soligt att det känns som sommar.

2 kommentarer:

maxell sa...

Idag är det verkligen kanonväder ja. Härligt.

Zoofie sa...

Sv; Man ser att saker är pre print genom att det inte är någon penna som har skrivit på själva bilden. Det är lite svårt att förklara. Men jag som har samlat på autografer sedan 2002 kan se om något är pre prit eller om det är äkta. Sen finns det ju såklart alltid sekretarial, men dem är jag inte lika bra på att avslöja efterso de är precis som en äkta autograf.
I stort sett vem som helst kan se att något är pre print. Den som inte ser det måste ha något fel på ögonen.

Plus att PPn från Matthew Fox kom från studiofanmail.. De skickar ALLTID ut preprints eller autopens.