tisdag, september 08, 2009

Voff it !


Ni minns väl hunden som alltid dyker upp när jag ska fota bältdjuret ?
Idag skulle jag fara till stan och ta på min nya jacka, men Beat it blev till Voff it, för hunden hade på sig jackan och ville inte ta av den.
Det var lika bra,för det var rena turkvärmen, hade jeansjacka men tog av den när jag gick in på Ica.
Har varit hos optikern och provat ut nya glasögon, ta 3 par betala för 1.
Ett par är lite lika de jag har, ett är helt annorlunda, en modell jag aldrig haft förr, och så solglasögon.
Det tar ungefär en månad innan de kommer, ska bli spännande.

Claes fick spännande post idag, han hade mailat till Stig Vig i gruppen Dag Vag, och idag fick han en signerad bild. Coolt.
Vi såg dem i Göteborg 2005, men man fick inte träffa dem sen, så nu känns det bra att vi har honom i samlingen.

Inga kommentarer: