fredag, september 25, 2009

Jag är flitig

Ja idag har jag hunnit en hel del för en gångs skull.
Scrappat en sida, varit till stan och handlat på Rusta mm, städat i vardagsrummet och i klädkammaren. Mailat, betalt räkningar, bränt ut 2 skivor (det är viktigt med backup, jag har hört om de som aldrig tagit backup och så har deras dator krashat och 5 års foton har förvunnit ).
Nu när jag har blogat ska jag gå ner och titta på ett avsnitt av Panter Tanter ,och scrappa lite till.


Gårdagens post, finansminister Anders Borg och kocken Gordon Ramsay, den sistnämnde är Claes mycket glad över, det är en person han verkligen gillar.


Dagens skörd, Marie Fredriksson, Per Gessle, och Carl Bildt.
Jag måste ju skärpa mig och börja maila kändisar jag med, jag blir lite avis att Claes får massor av spännande post, jag fick bara ett försäkringsbesked i dag, trååååkigt. Fast eftersom Claes är min,så är ju autograferna egentligen mina också, men det är så kul att få post med sitt namn på,hihi.

( haha, ett tillägg, jag hade skrivit fel på Carl Bildt och skrivit Claes istället, ja där ser man vad jag har i huvudet, så fort jag skriver ett C så fyller min hjärna i namnet på min älskling tydligen, tack Åsa för påpekandet. )

I morse mailade jag en person, en kvinna, få se om det kommer nåt från henne nästa vecka, jag kan ge en ledtråd : hon är mörkhyad, så kan ni ju gissa lite.


Jag tyckte jag var cool när jag poserade för sonen,men hmm, mitt knä sticker ut,och vänster fot ser ut som att jag vrider den ur led nästan , hur lyckades jag ?

2 kommentarer:

Åsa72 sa...

Pssst.... Carl Bildt heter han faktiskt. ;)
//Åsa

maxell sa...

Haha C... förstår att det kan gå så å det är ju bara för sött med. :)