lördag, september 26, 2009

En fridfull dag


Jag som mest brukar stressa och flaxa omkring som en yr höna, idag har jag sovit 8,5 timmar, scrappat en sida, sett på tv, ja minsann, inte på dvd, utan på tv !
Först reprisen på Hollywoodfruar, och sen reprisen på Dobidoo, helt otroligt, det brukar annars kunna gå flera månader utan att jag ens minns att vi har tv sändningar ju,hihi.
Städat lite till i klädkammaren, snart klart där, kollat inspirerande bloggar, och druckit Loka, det känns så lyxigt,med ett körsbär i.
Nu ska jag skriva på min bok, sen bada, läsa lite, och sen kommer min snygging hem.
Jag brukar sällan gilla bilder på mig själv, för jag brukar blunda på alla bilder,
men den här är så mysig.
Den är tagen i skogen bakom Scandic Gävle väst. Det är ett toppenbra hotell, bland annat för skogens skull,och bakom skogen finns en liten å, jag älskar att gå omkring där, 3 ggr har vi bott där , 2 ggr i fjol och en gång i år.

2 kommentarer:

maxell sa...

Va härligt att läsa att du har bra dagar. Det behöver vi alla. När saker flyter på, blir gjorda och man kan ge sig själv en dunk i ryggen å säga att man haft en bra dag. *glad*

Moa - En magisk purt... sa...

det ser verkligen härligt ut! fin bild!