torsdag, mars 04, 2010

Bilen fixad

Nej, jag orkar inte blogga om Fredrik L idag heller, för då ska jag krympa bilderna ocn så skriva en ingående text ,och jag vill bara sova nu.
Jag hinner ju ingenting på dagarna.
Idag har jag : jobbat, tagit hand om tvätten, fått i väg pojken till skolan, sovit.
Kollat posten,mailen, ätit lunch, postat brev.
Suttit i bilverkstan 4 timmar och kollat på film i bärbara dvdn,och läst.
Fått en dyr räkning,men nu är bilen i toppskick.
Handlat på ica, köpt med från mcd för att slippa laga mat.
Ätit, kollat mailen, kollat in på Facebook.
Nu ska jag : natta gosse, fylla på mp3 spelaren, sova, jobba.

Det går ju bara runt, känns som jag aldrig hinner vara hemma.
Imorgon ska jag ner på torget för då ska lokaltidningen vara där, och apoteket bjuder på fika, värsta action på Himmelska Fridens torg,haha.

Lovar att blogga ordentligt imorgon.

Inga kommentarer: