söndag, juli 04, 2010

Bästa hudkrämen



När vi var på Rhodos köpte vi sån här hudkräm med olivolja, men det var ju 3 år sen,den tog slut såklart, i måndags såg vi den här på Coop Forum, samma sort, fast gjord på Kreta. Den är otroligt bra, jag har haft problem med torra hälar med hudsprickor hela vintern, men nu är det nästan helt borta, efter inte ens en vecka,hurra.

Idag har jag packat och förberett mig inför årets resa till Västerhaninge.
Vi åker imorgon bitti, jag pojken och hans pappa ! Japp, mitt ex samåker med oss, han ska också dit,som så många andra kyrkisar från Umeå, det är ju bra att få bensinbidrag. Tyvärr har pojken varit förkyld och trött hela veckan, han får bara lov att krya på sig, annars blir det inte så kul.
Första stoppet blir på Burger King i Ö-vik :)

1 kommentar:

Laura sa...

Åh, tack så mycket! :D Det var en väldans massa språk du kan, har du lärt dig dem helt själv eller gått på kurser? Hur bra kan du turkiska? Lärde du dig turkiska då du bodde i Manavgat eller senare?

Lycklig resa och en fortsatt trevlig sommar!

Kram!