tisdag, juli 13, 2010

Mina senaste inköp

Både igår och idag vaknade jag redan kl 8 av mig själv och var pigg, jag kanske håller på att vara utvilad nu då efter 2 veckors ledighet, annat än när jag jobbar och bara får sova en hel natt på hela veckan.
Leve semestern !

Vi köpte inte så mycket saker på resan, det dyraste var kläderna från Top Streetwear, jag visar dem sen, jag köpte en tröja, och pojken köpte betydligt mer men det blev inte så dyrt som jag hade trott när det nu är en lite dyrare affär.
Annars köpte jag några vykort med kronprinsessan ,och en kalender från Sthlm mm, inga större saker.


Det här paketet från Yves Rocher kom när jag var borta, så jag hämtade det i går.
De är verkligen världens bästa webshop, man skulle få en tunika som premie, men den var slut,då fick jag istället ett presentkort på 100 kr !
Det ska jag använda när jag kommer till Gbg och kan handla i deras affär.
Jag köpte körsbär duschcreme, parfym och läppglans, nagellacksborttagning och så duschcreme och parfym med deras nya doft Aquarelle.
Den luktar fräscht, sommar, luftigt, lite blommigt, tänk en tunn kjol och så sitter man i skugga under ett träd med en god bok och en flaska Loka ,så känns doften.


Jag köpte några kyrkliga filmer också när jag ändå var i Västerhaninge, där kyrkan har sin enda affär i sverige, och en bok , plus en box med 10 cd skivor från en konferens, det är musik och tal på engelska av ledarna.


Den här coola skålen köpte jag åt Elis för att muntra upp honom när han skadade fingret, bara 20 kr på VI butiken. Gelé efterrätterna är från norge, jag fick dem av min kompis Catharina, förpackningarna ser färgglada och läckra ut.

1 kommentar:

Charlottas sa...

Ja du fick med dig lite hem ser jag! Hur var den japanska tidningen?
Men har de butik i templet???? Det såg jag inte, fast å andra sidan var jag ju inte överallt i byggnaderna.
Ja du, värmen har lugnat ner sig lite och imorgon hoppas jag att väderkartans ilskna röda färg är borta!Jag vill bra gärna överleva hettan ;-)