lördag, juli 03, 2010

Sommaren är kort

Så sjunger Tomas Ledin, och nu så vill jag ta tillvara sommaren, 18,8 grader har vi nu, jag är inte så mycket inne vid datorn som jag brukar, och när jag är inne så stoppar jag i tvättmaskinen, diskar eller gör julkort,haha.
Bra att vara ute i tid, julkort ska göras med kärlek,och inte stressas fram några veckor före jul.


Jag har en bra bok att läsa, Konsten att vara ungkarl, av Mike Gayle, jag har bara läst 73 sidor än, men hittils tycker jag om den.
Jag vann den här boken ! Snacka om flax, jag som aldrig vinner annars, har visst kommit in i ett stim, sen i april så har jag vunnit scrapsaker, presentkort på scrapsaker, konsertbiljetter och nu den här boken.
Claes har vunnit en ring till mig,och Elis vann en tårta, det är 6 vinster på 3 månader !
Boken är utgiven av det nystartade förlaget Basil , på deras hemsida finns en intervju med författaren.

Inga kommentarer: