tisdag, april 24, 2012

AfterShave i Lycksele

 
 Det var ett stort ögonblick i lördags när jag fick se det härliga gänget live.
 Farbror Frej håller upp ett papprör som blir ett avgasrör.

 Första 45 minuterna av showen hade de ett hjul och snurrade på, och beroende på var hjulet stannade så spelade de en sketch eller en låt.
Fast de har sitt 30 års jubileum och borde vara less på samma gamla skämt så märktes det att de hade jättekul själva, när en eller två var framme och tjoade på, då satt de andra och garvade för fullt.


Så fick vi se en mage också ;) han spelade en stå-upp komiker.


Min favoritlåt med dem, Truckdriving sång, det var en ljuvlig tortyr att spela in den och inte få sjunga med, jag satt och kämpade hårt för att knipa näbb, det hade inte varit bra om jag hade kommit med på filmen.



Uggla och Di Leva var nästan gästartister,haha.

                                           Hej då macken, vi ses i morn.


Alla 4, av Galenskaparna och AfterShave fattades 3, en som inte var med, en son hoppat av och en som dött. JO jag lovade att blogga järnet, men jag tänkte inte på hur tid det tar att krympa bilder och ladda upp video, sen har jag blivit så kvällstrött numera. Eller över huvudtaget har jag varit så trött sen min far gick över till den andra sidan.... Imorgon ( ja idag då det är ju över midnatt nu ) lovar jag att blogga om mitt möte med dem, måltiden och sen Sten & Stanley .

Inga kommentarer: