tisdag, april 03, 2012

Sista sms:et


För ett tag sen visade jag det sista mejlet jag fick av min far,
här kommer det sista sms:et. Jag undrar om jag kanske är den enda i världen som fått ett sånt sms nånsin, flamingos behöver ju knappast infångas i Sverige, och där de lever vilda så pratar de väl spanska eller engelska.



Anledningen till det meddelandet är att jag köpte den här väggdekorationen av en tjej i Lycksele, och jag bad honom hämta den så jag skulle slippa betala porto.
Sen tog min mor ner den åt mig när hon var upp och hälsade på honom, bara 1,5 vecka innan han dog.
Det är så typiskt hans humor att skriva en sån sak.
Jag vet inte var jag ska sätta upp flamingon, men det var ett bra pris på dem.

Jo jag satte inlägget i kategorin Coola saker, än om det är sorgligt med ett sista sms, men flamingon är ju cool.

Inga kommentarer: