onsdag, april 25, 2012

Sten o Stanley + bonus



I söndags träffade jag Sten Nilsson, och resten av gruppen Sten & Stanley, men förutom han och Ebbe så har de bytts ut så mycket att jag inte har nån koll på de andra 3.
 Sten var trevlig, och jag hade med 2 skivor som han och Ebbe signerade,och en julskiva med bara Sten. Jaha, nu skulle det ha varit bild på dem här, men det glömde jag, ni ser hur som helst de båda brödernas autograf i blocket.

Claes-Göran Hederström var en bonus, han stod väldigt högt uppe på min lista över de kändisar jag vill träffa. Skivan köpte min mor 1968 när den utkom, åren har visst satt sina spår på omslaget, jag lyssnade nästan sönder den när jag var barn. Jag fick en kram av honom, han var också trevlig och sympatisk.

JA jag har gloria, min Claes gjorde det med flit när han bad oss att flytta en bit, jag visste inte varför heller,
det fick jag veta när vi kom hem och såg bilderna.

Hela gruppen och deras gästartist, de var vänliga och ställde upp för en gruppbild så alla fick fota dem, det var ganska många som ville ha autografer, ca 40 st tror jag.


De andra 3 har jag ingen koll på, vad de heter eller vilken autograf som hör till vem, jag fick dem i blocket i den ordning de satt, men inte minns jag nu vem som satt var, som sagt, Hederström var ju där, då blev allt annat rätt ointressant, hihi.

Inga kommentarer: