onsdag, mars 04, 2009

Suck o väs

Det här är ett dårhus !
När jag satt på toa så hörde jag ljud från tvättstället typ, jag blev rädd, tvättade händerna,och då lät det i badrumskåpet, jag trodde typ att en råtta tagit sin in eller nåt.
Sprang ut och skrek, så hörde jag ett ljud till,och när Claes gick in och kollade så skrek han !

För hela skåpet på väggen med speglar och allt, det hade lossnat,och hängde bara lita slappt i 2 av sina 4 skruvar, och i kabeln till lampan.
Så jag fick hålla skåpet medans han letade nya stora spikar och sen satte fast det igen, jag var ju rädd att kablarna skulle gå av, huuuu,så nu har jag så ont i höger axel att jag inte vet hur jag ska kunna jobba.
Dessutom så har kupévärmaren i bilen pajat, ja inte själva värmaren, för den funkar om man kopplar den i väggen,så det är väl urtaget i bilen.
Fast motorvärmaren funkar som tur är, ja vääääs.

Tur jag har gårdagens telefonsamtal att tänka på,annars hade jag nog brutit ihop efter allt kaos.
Kan det inte bli sommar nångång ? allt blir så mycket bättre bara man ser nåt, vi har ju bara den lampan inne på toan som sitter på skåpet, för den andra hade för lite kablar när vi bytte till en ny lysknapp,så den har inte lyst på flera månader, ja som sagt, ett dårhus börjar det likna.
Snart ett fall för Arga snickaren på tv ?
Men eftersom jag börjar jobbet om 5 timmar så ger jag upp nu med min lista över allt som ska göras idag, drar mig till kojs och tycker synd om mig själv.
Och som Jan Johansen sjunger " Imorgon är en annan dag ",allt blir nog bättre bara jag får sova.
Ibland känns det som att jag aldrig sover,men det är ju egentligen mellan 6-7 timmar per dygn delat i 2 perioder,så jag är inte värst, har en kollega som jobbar 75 % med tidningar,och 100 % på fabrik, han har dessutom fru,barn o hus, så han sover knappt 4 timmar per natt,jämfört med det så är jag ju pigg då.

Inga kommentarer: