torsdag, mars 05, 2009

Våren kommer


Kolla så underbart, asfalt ! framför vår brevlåda, visst, jag erkänner att jag hjälpte till lite,och skrapade med spaden,men ändå.
Ett typiskt vårtecken är annars att folk gör insändare och klagar på all hundskit som tinar fram,och idag var första insändaren med sånt klagomål inne i ena lokaltidningen,så våren är på gång.

Jag glömde skriva igår att en bit av tvättstället gick sönder, ett hörn som blev löst av en glasflaska som störtade, men flaskorna höll.
Claes skar sig dessutom i handen på nåt, antagligen en av glashyllorna, de höll också,men han blödde ändå.

Tack och lov så lyckades han fixa kupévärmaren i bilen, var bara en liten kabel som var glapp,så jag slapp frysa inatt.
Har också fått tid på verkstan till veckan för handbromsen, så sen är min kära samara i nyskick igen.
Hmm ja bortsett från rosten då.

Inga kommentarer: