måndag, mars 30, 2009

Ny remiss på gång

Ja i fredags ringde en läkare upp mig,och jag får en ny remiss till ortopeden, får hoppas de tar mig på allvar den här gången då.
han var artig och trevlig, men även han sa samma som de sa sist " det är bara måttligt, du borde inte ha så ont " jag förstår inte det, om det är bara måttligt som jag har, och jag kan knappt hitta en sko som är nog bred, utan får klämma in mig i för smala skor, fast jag köper herrskor, hur gör då de personer som sjukvården anser att de har stora problem med foten ? syr ihop 2 par skor till en eller ?
såklart jag har ont, man ber ju inte om operation för skojs skull heller, särskilt inte om man har läkarskräck.

Nu har jag en kaka i ugnen, ska ta ut den och njuta.
Imorgon ska jag till stan och jaga efter en baddräkt, den jag har ärvde jag av en äldre släkting för 10 år sen, kanske dags att köpa en ny nu ? Nä jag är inget modefreak, hehe.

Inga kommentarer: