måndag, april 27, 2009

Coola typer

Jag var ju alltså på maskerad i lördags, 40 års fest var det,med filmtema.

Victoria, födelsedagsbarnet, hon hade en cape på sig först också. Hon föreställde Arwen från Sagan om ringen, inte undra på att jag inte kunde gissa vem hon var,jag har ju inte sett den filmen.
Vacker är hon hur som helst, 4 barnsmor och mormor till 2 dessutom.


God pastasallad med skinka och grönt fick vi,och läskflaskorna hade fått nya etiketter, 3 olika smaker fanns.


Thomas, ägare av Cyberphoto, inte för att man ser hur han ser ut,haha, men här är lista över deras personal med bilder, väldigt många av dem var på festen.
cyberhoto personal
(Jag känner inte alla, men ungefär hälften av dem )


Louise var en manga figur, jag röstade på henne för bästa kostym


Camilla (Thomas fru, mor till Louise ) var Prinsessan Leia med äkta kanelbullar, haha,men de täckte för hennes öron,så hon fick glänta på dem för att höra nåt när man snackade.


Tårtorna, med äkta popcorn på, gjorda av Alice (systerdotter till Victoria) även hon finns i listan på Cyberphoto, där finns också länk till hennes hemsida om man vill se fler tårtor.


Det var frågesport, filmmusik, mat,tårta och snacks i form av stjärnor,och så allmänt mingel och god stämning. Elis sa på vägen hem att det var den bästa dan i hans liv. Och det var verkligen en trevlig kväll, många hade tänkt till ordentligt med sina dräkter,jag tog betydligt fler bilder också,men det här var de bästa tycker jag,och sen känner jag inte ens alla jag fotade,så dem visar jag inte i bloggen.

1 kommentar:

Vera sa...

Vilken underbar fest. Blir riktigt sugen på en sådan maskerad. Kul att ni hade roligt. Kram! Malin