torsdag, april 09, 2009

Samara

Snön vräker ner, min snygging kör buss, här sitter jag och kollar på filmer med Lada Samara. Men de flesta filmer jag hittade handlade bra om att plåga de stackars bilarna, spränga motorn, knuffa omkull den så den voltar osv, (jag blev illamående) eller så var filmerna åt andra hållet, köra 180 km/h med den, dragracing, köra i svår terräng osv.
Tillslut hittade jag en film som hyllar denna söta bil.

Min är vinröd och vacker, men just nu är hon så smutsig så jag skäms att visa upp henne, bara det blir varmare ute så ska hon tvättas.
Läste i Expressen om " extremväder, nu kommer värmen till påsk !!! " jaha, men när man kollar på raden för Umeå så blir det 2-4 plus hela helgen, oj så extremt då ?
Nä, ro hit med växthuseffekten nu tack !

1 kommentar:

Moa - En magisk purt... sa...

Vad gullig du är! Massa tack!