lördag, april 04, 2009

Julen varar intill påska

Ja det är bevisat nu.
I natt såg jag att 2 av mina abonnenter hade satt ut fjädrar i buskar, så färgglatt och mysigt, jag blev så glad.
Men 2 andra har fortfarande jultomtar kvar ute !!
Snacka om skillnad.

Jag letar fortfarande måttband.
Saker som är försvunna :
båda måttbanden.
en grekisk skiva (fodralet hittade jag i volvon med en hårdrocksskiva i )
frimärksalbum med bara Gagarin-märken
svart anteckningsbok
min lista över saker som är försvunna !!! japp nu är även listan borta, så det är mer saker som jag letar ,det vet jag. suck.

Sen undrar jag varför vissa saker är namn,men inte andra.
Exempelvis : Björn är ett namn, men inte Krokodil, varför då ?
- Hallå, Anka Persson här.
- Hej,det är Krokodil Andersson, är Myrslok Nilsson inne ?
- Han sitter tyvärr i möte med Igelkott Johansson just nu,men jag ska be honom ringa senare.

ja varför inte ? hihi.

Inga kommentarer: