onsdag, december 09, 2009

Anna Anka dagen

Idag är det Anna dagen, och jag fick en grytlapp och en grillvante i present av min mor.
Claes present till mig vet jag om,och den är postad idag, så den kommer nog i morgon .

Jag firade dagen med att gå ut och äta med min kompis Maria

hon ville egentligen inte bli fotad,men jag bad snällt så hon gick med på det, den enda bild jag har på henne annars är när hon äter.


Vi åt på Eurasia, och jag åt friterad anka, så om Anna äter Anka på sin namnsdag så blir det väldigt kul om man har sjuk humor,haha.


Maria åt nåt gott, jag smakade lite på såsen och de krispiga grönsakerna, Friterad kycklingfilé med manchuain sås ,jag ska ta det nästa gång jag äter där.


Innan maten så shoppade vi lite julklappar,och jag köpte en h...., en k......, en m....., och ett d....... ,men vem som får vad håller jag hemligt,hihi.

Inga kommentarer: