torsdag, december 03, 2009

Personlighetsklyvning

Ikväll har jag varit med pojken och simmat, 500 meter blev det bara, för jag åkte vattenrutchkana också, och satt i bubbelpooeln, nu har jag simmat 9000 meter i går, mitt mål är på 12 000 meter,men där ger jag upp, men åtminstone 1000 meter till ska det bli,jag har ju 3 veckor på mig.
Vikten är ingen höjdare.

Vi började på :
Jag 86,6 Claes 108.
Vecka 1 : Jag 86,5 , Claes 108.
Vecka 2 : Jag 86,6 , Claes 107,9.
Vecka 3 : Jag 86,1 , Claes 108,5
Vecka 3 : Jag 86,1 , Claes 107,4
Vecka 4 : Jag 86 , Claes ingen uppgift.
Vecka 5 : jag 87 , Claes 107,5
Vecka 6 : jag 86,3 ,Claes 107,2
Vecka 7
Vecka 8
Vecka 9
Vecka 10 : jag 87,6
Vecka 11 : jag 88,1
Vecka 12 : jag 88,6
Vecka 13 : jag 88,3
Vecka 14
Vecka 15 : jag 88,3
suuuuuck, fet som en get, jag går inte ner nåt hur jag än kämpar, äta bör man , om det bara var så att jag kunde sluta äta,men då trillar jag ju av pinn.

men alltså personlighetsklyvning har jag just nu, klockan är 21.37, jag ska stiga upp om 5 timmar.
Ska jag lägga mig riktigt tidigt och strunta i allt annat ?
Ska jag maila några kändisar och be om autografer ? Claes har fått från 2 den här veckan, jag har fuskat och köpt 2 på Tradera, bilder kommer här imorgon tror jag.
Ska jag spela FarmVille och ta hand om min lilla farm ?
Göra julkort kanske, affärerna går rätt bra,och så ska jag skicka några själv också.
Eller skriva på Rhodosboken ? allt kommer ju fram igen när jag renskriver mina anteckningar, kommer i håg detaljer jag hade glömt, ååååh jag längtar tillbaks .
( tack för fotot Christina ,det var vackert )
Ska jag kanske dammsuga, det är fullt med grus i farstun,bläää.
Baka en god äppelkaka kanske, vore ju gott ( fast det underlättar inte viktminskning )
Sätta upp julgardinerna ?
Stryka tvätt ?
Städa garderoben ??
Läsa en japansk serietining kanske ?
Eller sitta här och skriva ett lååååååångt inlägg om vad jag skulle kunna göra, tills det är för sent att göra nåt alls ? hahaha.

Jag ska : natta pojken, maila en kändis, spela Farmville några minuter, dra mig till kojs med serietidningen och hoppas att klockan inte hunnit bli mer än kanske 23 vid det laget.

Inga kommentarer: