lördag, december 26, 2009

Orkar inte blogga

Man ska nog aldrig lova att visa bilder mm, saker går inte alltid som man tänkt.
Idag sov jag ut ordentligt, 10 timmar, så skönt.
Vi har städat inne på toa, dammsugit 3 rum, städat i köket. sovrummet och klädkammaren, varit iväg med insamlingarna - papper, kartong, plåt, plast och glas.
Det har blivit en stor skillnad i huset redan,och imorgon är jag också ledig, tjohej.
Så har jag satt in scrappade sidor i album, tvättat, strykt kläder, och gosat massor med kisse, hon har inte gått ut på länge,det är för kallt för det, hon ligger mest vid ett element och myser.
Nu ska jag bada, sen äta lite popcorn och sova, men imorgon ska jag väl ändå kunna skrapa fram bilder att visa. Man måste ju krympa bilderna för att ladda upp i bloggen,och jag har 9 bilder att krympa.

Inga kommentarer: