tisdag, december 29, 2009

Mellandagsrean

Jag är utmattad, först så tog det 4 timmar att dela tidningarna, mot för normala 3 timmar, det hade snöat massor ,och inte var det plogat, suck o stön.
Tur jag har Stephen King som sällskap :) Serien Det svarta tornet är så spännand,e men det är bara de första 4 böckerna som finns på ljudbok,så jag får låna de andra tre på bibblan sen.

Sen var jag in till stan idag, fick glasögonen justerade, bytte parfym, så nu har jag min kära Vera Wang Rock Princess,och det blev pengar tillbaks.
Så fyndade jag lite på en loppis, lämnade igen kranen till köket som Claes hade köpt på Coop, för vi hittade en snyggare billigare på ÖB sen.
Köpte mat på Coop och Ica, och så blev det lite nyårspresenter också.
Imorgon kommer bilder på mina loppisfynd, nu är det sängdags redan, man hinner ingenting på dagarna.

Men pojken och jag har städat mer på hans rum, och en fåtölj ska hamna på återvinningen så fort Claes är ledig nån dag så vi kan fara iväg med den.
Det börjar bli riktigt rymligt här hemma nu :)

Inga kommentarer: