fredag, december 18, 2009

Halsbrytande vila


jag förstår inte hur man kan ligga så här utan att bryta nacken,men katter är helt annorlunda skapta än oss människor.
Visst ser det ut som att hon ler ?

Jag har ont i hela kroppen, vädret tar knäcken på mig, förra veckan var det + 3, nu har det varit kallare än kallt i flera dar och en massa snö.
Ikväll ska jag lägga mig riktigt tidigt och drömma om våren.
Men jag har en rätt bra dag, min fader och hans sambo var hit på besök, sen slår jag in julklappar och gör de sista julkorten, så de som inte fått av mig än, ha förtröstan,det kommer, bättre sent än aldrig heter det ju.
Just nu har vi " bara " - 13,8 så det verkar bli varmare, jag längtar verkligen till mina 3 dar ledigt i mellandagarna.

1 kommentar:

Henrietta sa...

Katter är verkligen helt underbara!!