måndag, december 21, 2009

Redo för julen


Ojoj, här gäller det för en liten katt att sitta fastspänd när husse och matte surfar på nätet.

Jag är KLAR !!! med julkort och julklappar och sånt, det känns toppen, nu ska jag väl kunna unna mig att sova mer, inatt har jag sovit 6,5 timmar,men det känns inte, lika trött som vanligt, men det ska bli såååå skönt när pojken får lov så jag får lägga mig direkt på morgonen efter jobbet.

Läste i en tidning häromdan att Paulo Coelho är den som sålt mest böcker i världen.
Konstigt, för jag har läst exakt samma sak om Astrid Lindgren, Stephen King, JK Rowling och Stieg Larsson. Vad menar de egentligen ?

Vi har haft kallare än kallt under veckan - 18,6 som värat, nu är det " bara " - 11,4, jag är så less på vinter nu, det kommer minst 5 cm snö per dag, och plogbilarna lyser med sin frånvaro.
men från och med i morgon går vi mot ljusare tider,och nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar före jul tjohoooo.

Inga kommentarer: