lördag, september 25, 2010

En stor present



Kolla vilken häftig present jag fått !!!
Idag var jag på pysselträff, vi var ca 20 st, och jag hann scrappa 3 sidor, och så pratade jag en hel del med mina vänner.
Men jag jobbade ju först,så jag var bara där i ca 6,5 timmar, en del hade varit där sen tidigt på morgonen.
Det första jag såg när jag kom innanför dörren var den här stora härliga reklamskylten, jag blev salig och tänkte att undrar vad den är reklam för,och om jag skulle på nåt sätt kunna få den.
Och så berättade en av tjejerna att den var till mig !
Nån som ville vara anonym hade haft med den som en gåva till mig !
Wow vilken härlig present, jag förstår bara inte varför hon var anonym,kanske av rädsla att jag skulle krama ihjäl henne ?
Till min hemliga vän säger jag : TAAAAAAAACK !!!!!!! :)

Inga kommentarer: