tisdag, september 14, 2010

Rensat mer tidningsurklipp

Idag har jag gjort lite smått o gott, manglat, rivit mer tapeter i pojkens sovrum ,påbörjat ett kort mm, ingen dag som kommer att gå till historien.
Men jag rensade mer tidningsurklipp, sammanlagt med de jag rensade ut i går blev det ca 1 kg ! mest artiklar om islam och igelkottar faktiskt.
Men man kan inte spara allt, det rymdes nästan inget mer i lådan, nu är ungwefär hälften borta. Men alla kungliga urklipp sparar jag.

I november kommer Irma Schultz hit, det firar jag med en låt av henne.



och så en låt med hennes syster Idde.

3 kommentarer:

Åsa72 sa...

"Men man kan inte spara allt", vad glad jag blir av att läsa det! Stolt över dig Anna! Och det tycker jag att du också ska vara!

Kram Åsa

charlotte sa...

Ja håller med föregående talare!!!
Idag har jag sorterat bort en massa gammalt garn, gissar att mer kommer att få vandra ut från vårt hem. Man kan som sagt inte spara allt... en sak har jag lärt mig sticka aldrig sockar av akrylgarn det håller inte.
Sortera på
Kram
Ann-Charlotte

Anonym sa...

Varför scannar du inte bara in artiklarna så behöver du inte samla på dig så mycket ?