lördag, september 11, 2010

Rundtur i Umeå

Idag var jag och Åsa in till stan, först släppte vi av ett lass med saker på Kupan jag köpte 2 böcker och 2 2 Kalle Anka pocket, men var duktig och motstod att köpa saker för 90 kr, bland annat 3 ryska tavlor dräglade jag nästan efter, men jag har ju trots allt så många tavlor. Men det var vääääldigt nära att jag köpte dem.
Sen var vi in till centrum och tittade runt lite, jag köpte några julklappar och så åt vi glass på Frasses. Vi köpte med oss salladsbuffé från Ica Gourmet, det fanns mycket och välja på, och det var jättegott.

Sen nere på Strömpilen köpte jag 2 bh:ar och några förvaringsboxar.
Hon köpte kläder, en kokbok och muffinsformar.

Under kvällen har vi varit iväg med pappersinsamlingen, annars har vi mest suttit och pratat och skrattat.

Inga kommentarer: