tisdag, september 07, 2010

Städning som vanligt

Vi fortsätter rensa på pojkens rum, ytterligare 2 byrålådor blev till en halv låda med saker som ska vara kvar, loppishög, traderahög och en del att kasta .
Jag rensade på en byrå i mitt sovrum, och där fanns bland annat en kupong för 2 gratis glassar, och så 500 kr som pojken fick av sin mormor på födelsedan i juni. Det kan vara lönsamt att städa.
När jag sen rensade undan tygbitar i gästrummet inför min kompis Åsas ankomst på torsdag, så hittade jag ett par shorts som varit borta hela sommaren, nu är det ju för kallt för dem.
Men jag kan nog ha dem inne ett tag till, de går strax under knäna, men jag som till och med frågat min mor om de var hos henne. Att saker kan gömma sig så ordentligt.

Claes är som Fingal Olsson, han rör på sig, men inte så mycket mer, det stramar i såret när han sätter sig och reser sig, och jag får mata kisse, han vågar inte böja sig så djupt.

1 kommentar:

HelenaN sa...

Sitter o läser i din blogg, Anna, o inser att jag inte varit inne här på bra länge.

På tal om Fingal Olsson så har huset jag bor i byggts av Fingal Olsson...

Kram, HelenaN