onsdag, september 22, 2010

Min cykel är besatt

Jag är verkligen glad att jag snart ska sluta jobbet, bara det faktum att min cykel är besatt av en ond ande är anledning nog.
Jag har punka jämt, ibland kan det hålla sig 4 dar när vi pumpat däcket,och ibland får jag pumpa 2 ggr per natt. Vore det en normal punktering,eller rent av en liten pyspunka så skulle det ju inte kunna hålla sig så länge ibland.
Men igår fick jag pumpa 5 ggr på natten, Claes lagade ett hål på kvällen, doppade slangen i vatten utan att hitta fler hål.
Men när jag skulle på jobbet så visst var däcket helt platt.
Jag pumpade 5 ggr första timmen sen gav jag upp och körde bil istället.
Det har varit så här sen i vintras, vi byter slang, vi byter ventil,ventilgummi,men inget hjälper, behövs nog en djävulsutdrivare snart.

7 dar kvar nu att jobba, sen ska jag inte se åt en cykel på väldigt länge.

Förresten, på tal om partiledare som jag snackat om senaste dagarna, jag kom på att jag har ju träffat Lars Leijonborg också för några år sen.
Hur dåligt minne har jag egentligen ?

Idag har jag inte hunnit nåt vettigt, bara sovit, varit till bibblan, och nu sitter jag och lyssnar på klipp med Drutten och Gena på youtube, det finns på ryska,svenska, engelska, finska, litauiska, japanska,kinesiska och ( håll i er nu ) jakutiska ! haha.

Inga kommentarer: