onsdag, september 08, 2010

Renbäddning ska pågå

Jag hinner inte blogga idag, min lista på vad jag ska göra är lång, renbädda åt min gäst, hänga tvätt, osv osv, men Claes var till vårdcentralen och fick såret ombytt,eller vad det nu heter, och det såg fint ut sa sköterskan.
Katten är mysig och rar och låg på hans ben när vi såg på tv, vi hade ingen lust att stiga upp då för hon såg så avslappnad ut.
Det finns inget vackrare än en sovande katt :)
Men nu ska jag bildspola mig själv och sen sova som en liten gris så jag är pigg tills flyget kommer 12.30 imorgon.
Elis sover hos sin pappa så jag får lägga mig direkt efter jobbet imorgon bitti.

1 kommentar:

maxell sa...

Vad härligt att såret ser bra ut.

Min far har fått göra en odling nu. Det ser inte bra ut än. Svar imorgon, men det lutar åt en till pencillinkur.