fredag, juni 07, 2013

Fest i kyrkan, sen en kvällspromenad

 Idag var jag på fest i kyrkan, dels firade vi nationaldagen,och dels hyllade vi familjen Lucas som bott här nästan 3 år och som nu ska flytta. Ann-Charlotte ledde allsången.
Hennes man spelade säckpipa sen.

 Charlotta grillade hamburgare.
 Alla hjälptes åt att bära ur stolar och mat.
Synd bara att det fanns mygg och knott som störde oss.
Richard med söta lilla Brady, vi kommer verkligen att sakna den familjen, de är ju 7 som åker, och Brady är född här till och med. Vår lilla kelgris.






Ikväll var jag ute och gick med en kompis och en kompis till henne och deras hundar. Det är lite lustigt, jag har varit i 10 länder, men ikväll fick jag se en del av min egen hemort jag aldrig varit till förr, och ändå var det bara 10  minuters promenadväg härifrån.

Inga kommentarer: