onsdag, juni 19, 2013

Några från Shanes och parkpromenad

Idag for vi till stan på kändisspaning, så förvånad jag blev när jag träffade Kee Marcellos mamma Ragnhild Lövbom.
Ok att hon inte är nån kändis, men hon har ju fött världens bäste gitarrist.
Hon är 83 år, jag hoppas att jag också är så vacker när jag kommer upp i den åldern.

Det var en gratiskonsert i Döbelns park med flera medlemmar från Shanes.
Här är jag med Lennart Grahn.

Brian Marston .
Michael Areklew som även spelat i Blåblus, och turnerat i USA med Björn Skifs när han sjöng Hooked on a feeling " Ogga chaka" .

Alla tre männen var trevliga och skämtsamma.





Jag har länge väntat på att få träffa dem, Shanes var så bra i Melodifestivalen 1992


Man är inte turist i sin egen stad direkt, men det borde man vara, Umeå är ju verkligen vackert.
De gröna bilderna är från Vänortsparken, butiken ligger mitt emot gamla Postgången, vad nu den gallerian bytt namn till.
Volvon fotade jag i Obbola ute på en liten väg där vi aldrig varit förr.

Jag shoppade lite också, jag hade presentkort hos Åhlens och köpte den här fina kudden,
hos Hallbergs köpte jag halsbandet,och jag fick pengar över på presentkorten också.


Lennart
Brian
Michael

Inga kommentarer: