torsdag, juni 03, 2010

Jag lever

Jag antar att de som läser min blogg regelbundet, undrar varför jag inte bloggar den här veckan.
Svaret är att jag inte har nån lust,det är så mycket annat.
I måndags höll jag mig undan från datorn med flit för att hinna städa,och det blev en stor skillnad i vardagsrummet, hittade många saker som inte hörde hemma där bland annat. På tisdan var jag och pojken till stan och köpte kläder åt honom till skolavslutningen ,och lite andra ärenden,och sen var den dan slut.
I går var jag bara trött och slö, idag har jag städat, scrappat och plockat fram lite släktforskning, för tillfället forskar jag inte,men jag har massor av uppgifter på papper som ska skrivas in i datorn,det behövs också göras så jag håller ordning på förfäderna.
Men imorgon ska jag visa bilder på vad jag har scrappat på sistone, jag håller på med ett kul projekt.

Inga kommentarer: