fredag, juni 11, 2010

Skolavslutning

Idag gick Elis ut klass 6 ! Snacka om att tiden går, och han vill ha märkeskläder också, det duger inte med vad som helst.



hans nya kläder är fina, men jag törs inte tala om vad munkjackan kostade ....
ungefär 5 ggr mer än vad mina egna tröjor kostar faktiskt !


Så ska han ju få en present på avslutningen också, jag hade inte tänkt köpa nåt bara för tröjan var så dyr,men hur kan man motstå en sån här cooling som Yoda ? fast Elis keps är lite för stor för honom.



Närbild på mitt vackra barn.


Och som lite nostalgi kommer en bild på mig den dag jag gick ut klass 6.

2 kommentarer:

charlotte sa...

Vad fina ni båda är! Cool kille!! Hihi.... fast detta med märkeskläder har jag inga problem med, mina har aldrig gillat det. Fin han är!!
När gick du i 6:an??? Ojoj... om jag ska minnas när jag gick??? Hm... undrar om du ens var född då??? Måste ha varit på 70-talet i alla fall... ja inte hade vi så fina kläder vad jag kan minnas. Jag hade mycket hemsytt.

Olivia sa...

Så otroligt fin du var!!! :)