onsdag, juni 30, 2010

Några scrappade sidor

Jag är väldigt dålig på att visa vad jag scrappar, och sen glömmer jag vad jag visat och inte, men visst pysslar jag,men inte lika mycket som på vintern, nu vill jag både vara ute och få sol på mig,och vara inne och städa, på vintern tappar jag lite av städlusten ,och det blir rörigt.



Den här gjorde jag till en skisstävling,det är inte alls min stil, men jag blev ganska nöjd ändå. Fotot är taget när jag åker dubbeldäckare i London och alltså är mycket lycklig.


Här är några foton från Rhodos, bilderna är inte lika mörka i verkligheten, det blev missflyt när vi fotade scrapsidan. Den stora blomman jag använt ,hittade Claes gå vägen när vi gick i Rhodos,och han sa att jag kunde scrappa med den, jag har kört den i tvättmaskinen, men den ser smutsig ut ändå,men den är ett coolt minne av hur jag fått honom också att de nåt pyssligt i allt.


Den här uppstoppade hajen finns vid ingången till akvariet i Rhodos.


Amy Diamond är en artist jag gillar väldigt mycket, jag scannade hennes autograf och skrev ut, vill ju inte scrappa med originalet såklart.

Inga kommentarer: