onsdag, oktober 26, 2011

Gösta Ekman




Jo jag lever om nån undrar, men jag jobbar ju nästan dygnet runt, men ikväll hann jag träffa Gösta Ekman !
Jag blev så ivrig för några veckor sen när jag fick veta att han skulle komma till stan, men så skulle jag vara på en babyafton samtidigt, och det var jobb osv, så jag var orolig att inte hinna, hade till och med en skum mardröm inatt om några män med lösskägg, och han skulle vara en av dem, haha.
jag ser väldigt konstig ut på bilden, men han skulle skynda vidare, och vi var flera som ville hinna få en bild med honom, så det blev inte tid att ta om den.



Han själv blev ju bra.
Elis hade också varit ivrig att få träffa honom, men stackaren är så förkyld att han inte orkade fara nånstans.


Autograf i block och 2 signerade filmer.
Han var trevlig och rar, nu kan jag skryta med att jag kramat 2 ur Jönssonligan.
Jag var hur nervös som helst när jag såg honom komma mot mig, och två av killarna som var där, de hade darrande händer efteråt, haha, det kändes väldigt stort att få träffa Papphammar,eller ska jag kalla honom Sickan.

Sen fick jag stressa vidare, jag hoppas få tid över imorgon att skriva om min resa till Skellefteå och babyaftonen jag var på ikväll.

Inga kommentarer: