söndag, oktober 02, 2011

Jag packar igen


Jag var otroligt produktiv i går på pysselträffen, jag hann göra hela 12 kort !
Det här är ett av dem.
Idag har jag rensat här på kontoret, ordningen är inget vidare, tidningsurklipp blandat med cdskivor och böcker, vi hittade mycket intressant , och även en hel del gamla kvitton som inte skulle vara kvar.

Jag har också haft glädjen att få hjälpa till och korrekturläsa ett kapitel ur Marie Hagbergs kommande bok, jag vet inte vad den ska heta, men det handlar om dejting.
Hon skriver både inspirerande och underhållande :)

Så har jag packat lite också, för imorgon åker jag till Skellefteå, jag har sammanlagt 7 intervjuer att göra där på 2 dar, så jag ska bo på hotell, det känns lite nervöst men också lyxigt, att få bo på hotell och så äta hotellfrukost.
Jag har kollat, och Frasses ligger mitt emot hotellet, så jag behöver inte svälta ;)

Inga kommentarer: