fredag, oktober 07, 2011

Hit och dit och runt en bit

Vissa dar hinner man ingenting fast man flaxar omkring hela tiden.
I morse började det så lovande, jag tog hand om tvätten och disken, skrev en artikel till en tidning och gjorde lite småsaker.
Sen skulle jag intervjua en kille, så jag promenerade iväg, i 20 minuter gick jag, men han var inte hemma ! Inte svarade han på mobilen heller, så det var bara att gå hem, och då började det regna och blåsa.



Jag kände mig som den här löken, kan folk inte ta hänsyn och höra av sig om de får förhinder när man bokat en tid ?
Sen tänkte jag att jag skulle hinna massor när nu inte intervjun blev av, men istället för att skriva på Rhodosboken så städade jag här på kontoret konstigt nog.
Jag hittade min stora samling med artiklar om Pernilla Wahlgren :)

Så kom min mor på ett kort besök, pojken ville ha middag, och sen skulle jag hälsa på min kompis Ingrid. Ett kort besök, nä jag blev kvar 2 timmar, tiden går fort när man har kul.
Sen handlade jag mat, och efter att ha läst några tidningar så är det nu dags att sova. Inte hann jag scrappa till utmaningarna på Skrotboken heller, ja jag får ta nya friska tag imorgon bitti :)

Inga kommentarer: