lördag, oktober 08, 2011

Min artikel om Majgull i Västerbottens Folkblad


Att vakna och veta att artikeln man skrev i går, finns i tidningen ute i brevlådan, det är ett bra sätt att börja en dag :)
Jag borde ha sovit lite längre i morse, men jag var så ivrig att jag var tvungen att gå ut i nattskjorta ( i 6 grader ) och hämta tidningen.


HÄR finns artikeln på deras hemsida om nån hellre vill läsa den där.

Jag la märke till stavfelet under bilden, det är inte mitt fel, men sen såg jag till min fasa att jag har ett stavfel i texten själv. Huu, jag läste texten 2 ggr, skickade till min mor och till en kompis, innan jag skickade till tidningen, men ingen av oss såg felet, det var när jag läste artikeln högt för Claes i morse jag såg det. Suck, fast jag får ju trösta mig med att redaktören såg det ju inte heller då eftersom han inte rättat det ;)

Inga kommentarer: