lördag, oktober 29, 2011

Katrin Sundberg och Salem

Det kanske lät på mitt förra inlägg som att veckan bara varit hemsk, men riktigt så dåligt är det inte, jag ska göra ett inlägg senare om de saker jag är glad för den här veckan.


Några kändisar har jag också hunnit träffa, här är Katrin Sundblad, mest känd som sin roll Häxan Surtant, hon har också varit med i Underbar och älskad av alla, och flera andra filmer.
Hon var hur gullig som helst, hade gott om tid att prata och kramade gärna mig och min kompis Emelie.



Salem Al Fakir, en av mina favoritartister.
Förra gången jag träffade honom så var det så mycket folk att ingen fick ta bild med honom, det skulle ha tagit för lång tid, men nu hade han gott om tid, och vi var bara 3 som ville bli fotade med honom.
Även honom fick jag en kram av :)
Han är så rar, slips har han också, en riktig gentleman .


Han signerade 2 skivor jag skaffat sen sist vi träffade, han kom i håg mig sen sist.
Katrins autograf i blocket.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Vart träffade du Katrin Sundberg?

Samara sa...

I tv huset i Umeå.