fredag, oktober 30, 2009

Äntligen helg

Imorgon är jag ledig, hurra !!!! det är inte ofta det inträffar, jag jobbar ju 6 dar i veckan jämt annars, men imorgon är det en röd dag så jag är fri.
Känns plötsligt som att jag har massor med tid till allt möjligt, jag kommer alltså att vara ledig 2 dar i rad, tjohej.
Dessutom är jag ledig lördag nästa vecka för jag ska på pysselträff då.


Veckans skörd, Jag vann Margareta Källberg på Tradera, för bara 4 kr plus porto, säljaren hade fått autografen av henne 1959 när de båda var med i Sigge Fürst:s cirkus. Väldigt lämpligt att Claes fick en signerad bild av Ewert Ljusberg dan efter, Ewert och Margareta brukade ju vara i tv tillsammans och berätta roliga historier.
Agneta Sjödin har också anlänt, och Elis är väldigt glad för han fick en autograf från Bert Karlsson, Bert säljer saker på Tradera, foton, guldskivor mm, och även har han helt nya autografblock att sälja, när Claes vann ett så bad han att få en autograf skriven till Elis.

Inga kommentarer: