torsdag, oktober 08, 2009

Världens bästa present


Kolla vad Claes har köpt åt mig.
Det var svårt att fota dem, det blev reflexer hur jag än gjorde,och särskilt det med silver på,där blev det en mysko blå rand, men de är i perfekt skick egentligen.


Här är en bild från Spanarna på Hill Street, från 80 talet, så kanske fler känner igen honom, Ed Marinaro som spelade Joe Coffey.
han har också varit med i Falcon Crest, Dynasty, Laverne o Shirley, mm.
Redan när jag var 11 år så var han en av mina favoritskådespelare, men jag hade ingen adress att skriva på,så jag har drömt om hans autograf i 25 år.
Innan han blev skådepelare så spelade han amerikansk fotboll, och har än idag 2 rekord.
"NCAA records: most rushes per game in a season (39.6 in 1971) and in a career (34.0, 1969-71) "

Jag är hur glad som helst, 4 fina samlarbilder, varav en är signerad av honom, tjohooo.
Claes har fått 2 autografer den här veckan, jag ska fota och visa imorgon, kanske kommer nåt mer då.
Jag har mailat 10 kändisar inom en månad bara en har jag fått från, men en del av de han mailade tog också över en månad, så jag får vänta och se vad som händer.

Inga kommentarer: